reklama

Zákaz čúrania

Pripomenul mi, čo tak dobre viem a čo tak rada zabúdam. Potrebovala som to všetko rozchodiť a tak som sa vybrala späť pešo. Čierno čierna noc mi namiesto hviezd posiela dažďové kvapky veľké a ťažké ako pľuvance ťahané až niekde z päty. Nevadí, mám pocit, že studená sprcha mi urobí dobre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ten film mi pripomenul, že hoci ľudia pôsobia tvrdo a pevne, v skutočnosti sú nesmierne krehkí. Je iné byť silným a iné byť nepriepustným. S empétrojkou v ušiach sedíme v metre ako voskové figúry a s neutrálnym výrazom sa pozeráme niekde do neurčita. Držíme si život a svet mimo našej intímnej zóny a v skutočnosti snívame o tom mať gule na to otvoriť všetky tie dvere dokorán. Bojíme sa. Máme svoje plány a stratégie a snažíme sa eliminovať nehody a náhody na minimum. Nakoniec sa veci aj tak zariadia podľa seba. Skús prešťať Univerzum a naští ti do tváre, hovorím si. Ach Bože, asi jediný absolútne platný zákon.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odomkla som dvere, zhodila kabát a tašku a po tme našla v zásuvke vonnú tyčinku a zápalky. Modlím sa, aby dym spoľahlivo priniesol bohom môj odkaz. Tá myšlienka sama oslobodzuje. Na zajtra si nič neplánujem. Prestávam sa čľapkať v kaluži analýz, hypotéz a konsekvencií. Čokoľvek pre mňa máte, nech je moja miera plná!

Tatiana Badurová

Tatiana Badurová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

libero pensatore - - - - - - - - - - - - - - - - - študentka sociokultúrnej antropológe, psychológie a filozofie, amatérska fotografka, pozorovateľka a keď sa dá aj cestovateľka--------------viac fotografií na: http://fotky.sme.sk/fotograf/108934/tatiana-badurova Zoznam autorových rubrík:  Du p´tit bonheurPopkultPoviedky z drevenej chalúpkyZ ciestNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu