reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tatiana Badurová

Tatiana Badurová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

libero pensatore - - - - - - - - - - - - - - - - - študentka sociokultúrnej antropológe, psychológie a filozofie, amatérska fotografka, pozorovateľka a keď sa dá aj cestovateľka--------------viac fotografií na: http://fotky.sme.sk/fotograf/108934/tatiana-badurova Zoznam autorových rubrík:  Du p´tit bonheurPopkultPoviedky z drevenej chalúpkyZ ciestNezaradené

reklama

Z ciest

Mea She´arim (časť prvá - pozorovanie)

Tatiana Badurová

Mea She´arim (časť prvá - pozorovanie)

„Ze lo tov! Ze lo tov po! Lo po!“ ... teda, aspoň tieto slová som zachytila. Prehrmel okolo mňa veľmi rýchlo a moja hebrejčina je len o niečo čerstvejšia než moja letenka. To nie je dobré! Tu to nie je dobré! Nie tu

  • 2. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 425x
  • 3
Nepíšem o proteste, alebo O proteste v Beit Ommar, Palestína

Tatiana Badurová

Nepíšem o proteste, alebo O proteste v Beit Ommar, Palestína

Už o pár hodín budeme neďaleko jeho domu všetci uprostred demonštrácie, no zatiaľ len pokojne sŕkame horúci šalviový čaj a snažíme sa pochopiť čo najviac. Je nás asi desať, sedíme na pohovkách a kreslách okolo stola ako okolo ohniska a pozorne Musa Mariu počúvame. Má robustné lícne kosti, hrubé obočie a pod ním olivovo zelené oči čo hovoria, že si je vedomý samého seba. Svetlo prenikajúce cez veľké okno na neho priamo dopadá osvetľuje aj obrovské politické mapy Palestíny na stene za ním.

  • 3. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 462x
  • 3
Čo človek spojil, svet nerozdelí (Filipíny)

Tatiana Badurová

Čo človek spojil, svet nerozdelí (Filipíny)

Míľniky dávajú ubehnutým kilometrom zmysel a tiež tušenie cieľa. Niektoré momenty osvetľujú všetko predošlé dianie a snahu a dávajú tušenie zmyslu. Také momenty prichádzajú zväčša neohlásené a často na miestach, kde nie sú žiadne cesty a človek žiadne míľniky nečaká. Ako uprostred opustených plantáží hlboko v srdci obrovského ostrova Mindanao, uprostred môjho mesačného putovania juhozápadnými Filipínami.

  • 1. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 407x
  • 0
Tinuy-an: lekcia vody

Tatiana Badurová

Tinuy-an: lekcia vody

Z polospánku ma nadobro vytrhlo hlasité upozornenie. "Už tam sme". Zaklapla som pusu, pretrela si oči a absolútne nedružne som nechala zvyšok družiny v aute. Zvedavosť ma ťahala za vetrom nesúcim chladné kvapky a zvuk padajúcej vody a tak som preplietala nohy najlepšie ako som len mohla.

  • 18. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 228x
  • 0
Welcome to St Tropez

Tatiana Badurová

Welcome to St Tropez

O polnoci má St Tropez ešte viac uličiek ako na poludnie a celé mesto sa mi javilo ako obrovský labyrint, ktorý v človeku prebúdza neuchopiteľný strach a zároveň ho láka preskúmať svoje hlbiny. Vykročila som a nechala som sa unášať stovkami Ariadniných nití...

  • 7. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 637x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu